Iratmegsemmisítés szakszerűen
Tudta, hogy a szeméttárolók 77%-a elég információt tartalmaz ahhoz, hogy gazdájának teljes személyazonosságát ellophassák?! Ez az adat még az otthoni szemetesládákra gondolva is minimum elgondolkodtató, de ha elképzeli, hogy vállalkozása szeméttárolóiból is ilyen nagy eséllyel nyerhetnek ki illetéktelenek információt, akkor az egyenesen lesújtó.
Önnek azonban nem kell ilyen veszélynek kitennie cégét, ha professzionális iratmegsemmisítést alkalmaz. Céges iratait biztonságban tudhatja a nap 24 órájában. Ne adjon esélyt az adathalászoknak arra, hogy megkárosítsák Önt és vállalkozását! Ismerje meg a professzionális iratmegsemmisítés világát, tudjon meg még többet a szakszerű iratmegsemmisítésről, vagy kérjen személyes tájékoztatást és igényeihez illő ajánlatot szakértőinktől.
Miért kulcsfontosságú az iratmegsemmisítés?
Az iratok megsemmisítése minden cég életében kulcsfontosságú, hiszen a kidobott iratok, számlák, régi szerződések sok olyan információt tartalmaznak, melyek illetéktelenek kezébe kerülve komoly veszélyt jelenthetnek a vállalkozására nézve. Az iratmegsemmisítő módszerek között számos nem biztonságos, vagy félmegoldás is létezik. A szakszerűség viszont elengedhetetlen feltétel, a biztonsági kockázatok nagymértékben csökkenthetők a megfelelő, iratmegsemmisítést végző céggel.
Azért, hogy Ön tökéletes biztonságban tudhassa céges adatait, ismerje meg a legfontosabb szempontokat, amiket az iratmegsemmisítés előtt mindenképp szükséges figyelembe venni:
- milyen nagy a vállalat, hány alkalmazottja van – minél többen dolgoznak benne, annál nagyobb mennyiségű irat keletkezik a napi munka során, és ennek megfelelően a megsemmisítendő dokumentumok mennyisége is nő
- milyen megsemmisítendő iratok keletkeznek a vállalkozásnál – a különböző iratok megsemmisítése különböző biztonsági fokozatú iratmegsemmisítést igényel
- milyen időközönként gyűlik össze annyi irat, amit megsemmisítésre ítélhetünk – a terv szerint elvégzett iratmegsemmisítés nagyban csökkenti az iratmegsemmisítéshez szükséges költségeket és időt
Azonban minderre Önnek nem kell időt és energiát szánnia, hiszen iratmegsemmisítési szolgáltatásunk keretében a felsoroltakra és még sok másra mi magunk adjuk meg a választ, hogy Önnek, Önöknek csak az iratok átadásával kelljen foglalkoznia.
Iratmegsemmisítési eljárás különböző típusú iratok esetében
Az iratmegsemmisítés módja a különböző típusú iratok esetén más és más.
Legtöbben az iratmegsemmisítés hallatán egy kisméretű iratmegsemmisítő berendezésre gondolnak, és arra, hogy az alkalmazottak időről-időre bedarálják a már nem használatos iratokat. Azonben nem minden esetben lehet elvárás a dolgozóval szemben, hogy a szabályzatnak megfelelően szabaduljon meg a felesleges iratoktól. Nem mindenki tudja, hogy:
- az egyes iratokat különböző módon kell megsemmisíteni
- az iratmegsemmisítő eszközök között rengeteg eltérés van
- ismerni kell, hogy mit jelentenek a különböző DIN jelölések
Ügyfelünkként azonban Önnek nem szükséges felvenni egy új alkalmazottat, aki az iratmegsemmisítés szabályaival tisztában van, hiszen mi a munkatársaink folyamatos képzésével és az aktuális szabályok, elérhető legprofibb megoldások ismeretével garantáljuk, hogy a már nem használatos iratai visszaállíthatatlanul megsemmisülnek, kizárva ezzel egy későbbi visszaélés kockázatát.
Iratmegsemmisítés különböző biztonsági fokozatai
Az iratmegsemmisítés fajtái között aszerint is különbséget kell tennünk, hogy a bedarált vagy bezúzott iratok milyen mértékben rekonstruálhatóak. Vagyis aszerint, hogy a megsemmisített iratokból mennyire könnyen lehet előállítani az eredetit.
Ennek megfelelően az iratmegsemmisítés terén megkülönböztetünk DIN 1-től DIN 5-ig tartó biztonsági fokozatot. A DIN 1 esetén a leginkább visszaállítható az irat a megsemmisítést követően, DIN 5 biztonságú iratmegsemmisítésnél azonban a megsemmisített irat 99,9%-ban már nem állítható helyre.
Budapesten belül rövid határidővel biztosítjuk cége számára a szakszerű, mindenre kiterjedő iratmegsemmisítést, hogy cége biztonságban legyen, és ne érje kellemetlen meglepetés a szakszerűtlenül selejtezett és kidobott iratok, jegyzőkönyvek, szerződések illetéktelen kezekbe kerülése folytán.
Az iratmegsemmisítésre általában is igaz, hogy a megfelelő megoldások kiválasztásától függ, hogy valóban biztonságosan, és visszaállíthatatlanul megtörténik-e. Az eljárás során Budapesten és vidéken is ugyanazon szabályokat követjük. Azonban hogy az egyes iratmegsemmisítéssel foglalkozó cégek e szabályokat valóban betartják-e és megfelelően alkalmazzák-e már nem ennyire egyértelmű.
Bár az iratok megsemmisítése elsőre nem tűnik bonyolult feladatnak, hiszen rengeteg ilyen cég közül választhatunk, mint az sok más vállalkozás esetén is igaz, valóban minőségi és értékteremtő szolgáltatást csak nagyon megfontoltan választva talál az ember. Azonban az iratmegsemmisítést Budapesten biztosítani tudjuk, s ha cége a Docutárat választja partnernek, akkor egy hosszú távon megbízható együttműködés veszi kezdetét.
Mindez pedig nem kerül Önnek fáradságos keresgélésbe, hiszen Önnel partnerünkként még az iratmegsemmisítés megkezdése előtt mindent egyeztetünk, és így az iratmegsemmisítés 100%-ban cége jellemzői és igényei szerint fog történni.
Az iratmegsemmisítés Budapesten, földrajzilag is cégéhez közel történik, így nem kell például olyan extra terhekkel számolnia, mint
- hosszú szállítási idő
- nagy szállítási költségek
- körülményes ügyintézés.
Budapesti telephelyünk címe: 1093 Budapest, Czuczor u. 10.
Éljen Ön is a legmodernebb, legbiztosabb módszerekkel, és legyenek céges iratai már holnaptól biztonságban!
Az iratmegsemmisítéshez nagyon szorosan kapcsolódik az elektronikus iratkezelés szolgáltatás, hiszen a megsemmisített iratokat nagyon sok esetnem szeretné szakszerúen kezelni, tárolni a cégek többsége.
Iratmegsemmisítés Árak 2024-ben
Önnek mennyit ér céges adatainak biztonsága? Belegondolt már, milyen és mekkora károk érhetik cégét, ha a nem megfelelően megsemmisített iratok illetéktelenek, vagy akár egyenesen versenytársai kezébe kerülnek? Biztos lehet benne, hogy a professzionális iratmegsemmisítő szolgáltatásunk kevesebbe kerül, mint amekkora kár érheti cégét, ha fontos vállalati iratait nem szakszerűen semmisítik meg. Ön ne érje be félmegoldásokkal, válasszon profi partnert.
Az iratmegsemmisítés árainak felmérése
Az iratmegsemmisítés árak nem szabhatók meg általánosságban. Ahhoz, hogy az iratmegsemmisítést valóban a megbízó cég jellemzői és igényei szerint végezhessük el, mindenképp fontos az iratmegsemmisítés árak meghatározása előtt a pontos helyzetfelmérés.
Megkeresés esetén minden alkalommal egyéni ajánlatot készítünk, az egyéni igények és a cég jellemzőinek legteljesebb figyelembe vételével. Így biztos lehet benne, hogy általánosságban és az iratmegsemmisítés árakat figyelembe véve is, partnerünkként a legjobb megoldást találja meg nálunk.
Érdemes megjegyezni, hogy az iratmegsemmisítés árak nem minden esetben arányosak az iratmegsemmisítési szolgáltatás minőségével. Az iratmegsemmisítés árak kapcsán is elmondható, hogy nem mindig a legdrágább szolgáltatás nyújtja a legtöbbet. Partnerünkként az Ön cége kedvező áron érhet el olyan szolgáltatásokat, mint
- a megsemmisítendő iratok begyűjtése
- az iratok elszállítása
- az iratok osztályba sorolása
- az iratok típusának megfelelő iratmegsemmisítés
- a megsemmisített iratok biztonsági szabályoknak megfelelően történő tárolása
Válassza Ön is a legbiztonságosabb iratmegsemmisítési megoldásokat, és kérje szakértő kollégáink tájékoztatását elérhetőségeink egyikén ide kattintva, hogy az előzetes felmérések után konkrét összegeket tudjunk ajánlani iratmegsemmisítő szolgáltalásunkra: